Forum > Spelträffar & event > Omröstning av datum för spelträff

Lord Marios avatar Lord Mario
P25 Utloggad
Vi är inte bundet till något kollektivavtal, men jo det finns ju lagar och regler.
Finns ju kockjobb överallt åt mig i stan om jag vill, men trivs där jag är nu, så. Och är chef just nu så är extra kul!!

Vi sparkade ju ut en kille idag genom fönstret för han var kaos.

P25 Utloggad
MEN är ledig sista helgen oktober allt jag kan säga just nu.

Dooplisss avatar Doopliss
P26 Inloggad
Well, jag kommer inte kunna få ihop nåt tills dess, så det är upp till Runki isf.

Maybe Doopliss isn't kicking ass, but he's taking names.

P25 Utloggad

Doopliss:

Well, jag kommer inte kunna få ihop nåt tills dess, så det är upp till Runki isf.

Men du kan komma till gbg???

Runki har du fixat arenan nu eller?
Bryr mig inte om vi inte blir så många, blir skoj ändå.

Runkis avatar Runki
22 Utloggad
Inte fixat. \;\)

Nenenenenenen?

P25 Utloggad

Runki:

Inte fixat. \;\)

Fixa fort.

P26 Inloggad

Lord Mario:

Doopliss:

Som tidigare så vet jag inte med säkerhet. Risken att jag inte kan är väldigt liten dock, även om jag får jobb.

P25 Utloggad

Doopliss:

Lord Mario:

Doopliss:

Som tidigare så vet jag inte med säkerhet. Risken att jag inte kan är väldigt liten dock, även om jag får jobb.

Så då är du säker till 90%
??

P26 Inloggad
Nåt sånt ja. Det enda som kan komma i vägen i jobben jag söker nu är om de har utbildning som överlappar då.

Redigerat av Doopliss
2016-10-17 13:43:19

P25 Utloggad

Doopliss:

Nåt sånt ja. Det enda som kan komma i vägen i jobben jag söker nu är om de har utbildning som överlappar då.

Hopaps inte det!
Runki ska kontakta lokalen idag.

P26 Inloggad
Min jävla gallblåsa åker ut idag eller så fort de har tid, efter det bör inte hälsan vara ett problem heller.

Runkis avatar Runki
22 Utloggad

Lord Mario:

Doopliss:

Hopaps inte det!
Runki ska kontakta lokalen idag.

Nej, imorgon.

Fan, hade jag fått bo kvar i stugan på vår gård hade vi kunnat samlas där istället. Med tanke på hur få som kommer.

Nenenenenenen?

Redigerat av Runki
2016-10-17 21:59:49

Blazes avatar Blaze
Utloggad
Det är okej, jag kommer!!

VAR STARK SOM EN VIKING!! - Atian

P26 Inloggad
Har ni testat kontakta folk som inte är aktiva på forumet längre och frågat dem om de är på? Känner ingen av dem så väl själv.

Okamis avatar Okami
Utloggad
Får väl helt enkelt börja skapa spelträffar som slutna facebookevent och bjuda in folk så \;\)

「狼」

Runkis avatar Runki
22 Utloggad
Jag tänkte ringa idag, men av någon anledning så gör jag det inte. Jag kollar telefonnumret till lokalen. Funderar på att ringa. Men jag förmår mig inte att göra det. Jag känner varken spänning eller motivation inför det.

Mycket av det beror nog på studier. Även deltidsjobb. Tenta på fredag nästa vecka, högskoleprovet på lördag samma vecka. Och så vill jag nog ha mycket tid för mig själv.

Jag må vara väldigt självisk och för det ber jag om ursäkt. Men men, jag hoppas att vi någon gång igen kan alla samlas för att ännu en gång spela TV-spel och umgås. Det allra bästa med vänskap är när den rillåter oss att skiljas åt och när vi väl samlas igen så hoppas jag att vi kan fortsätta som vi ska.

Och Facebook skulle mycket väl kunna fungera som plattform för att arrangera träffar, ja. Då skulle vi kunna bjuda in IRCarna och andra personer som kan tänka sig komma på träffarna.

Nenenenenenen?

Scottanis avatar Scottani
P20 Utloggad

Runki:

Jag tänkte ringa idag, men av någon anledning så gör jag det inte. Jag kollar telefonnumret till lokalen. Funderar på att ringa. Men jag förmår mig inte att göra det. Jag känner varken spänning eller motivation inför det.

Mycket av det beror nog på studier. Även deltidsjobb. Tenta på fredag nästa vecka, högskoleprovet på lördag samma vecka. Och så vill jag nog ha mycket tid för mig själv.

Jag må vara väldigt självisk och för det ber jag om ursäkt. Men men, jag hoppas att vi någon gång igen kan alla samlas för att ännu en gång spela TV-spel och umgås. Det allra bästa med vänskap är när den rillåter oss att skiljas åt och när vi väl samlas igen så hoppas jag att vi kan fortsätta som vi ska.

Och Facebook skulle mycket väl kunna fungera som plattform för att arrangera träffar, ja. Då skulle vi kunna bjuda in IRCarna och andra personer som kan tänka sig komma på träffarna.

Förstår helt och hållet situationen, är inte heller jättesugen på att ta tag i något med ganska litet visat intresse, speciellt om man har plugg/arbete under tiden. Hoppas också att det finns något tillfälle det passar bättre för folk!

How does it feel, to watch it burn buuurn buuuuuuuuuuuuuuuuurn?

P25 Utloggad
rip

P26 Inloggad
Får som sagt se om jag kan styra upp nåt med fightinggänget då. Ska höra nästa gång vi ses.

Blazes avatar Blaze
Utloggad
Tråkigt att höra, Runki, men jag respekterar självklart ditt beslut.

VAR STARK SOM EN VIKING!! - Atian

Forum > Spelträffar & event > Omröstning av datum för spelträff