Forum > Sony > Kärlekstråden tillägnad Kevin Butler <3

Davves avatar Davve
P26 Utloggad
I den här tråden älskar vi Kevin Butler, mannen som suttit på alla viktiga poster inom Playstation, så som:
- Director of rumor confirmation
- Chief Weaponologist
- VP, Blu-ray Superiority
- Regional Manager of War
- Med flera!

Efter en tid utanför företaget är nu Kevin Butler tillbaka!

Om ni gud förbjude skulle ha missat guds gåva till mänskligheten så kan ni se mer av honom här:

Diskutera och hjärta! \;D

StarEriks avatar StarErik
P27 Inloggad
$299 är fortfarande min favorit. Helbäst.

I'm not afraid of the piranha women.

Okamis avatar Okami
Utloggad
With a stick.
\<3
Fantastiskt.

「狼」

P27 Inloggad

Okami:

With a stick.
\<3
Fantastiskt.

Stick.

Okamis avatar Okami
Utloggad

MasterRolf:

Okami:

With a stick.
\<3
Fantastiskt.

Stick.

A stick.

「狼」

P27 Inloggad
Nä, för att vara ärlig så skrev jag mitt första inlägg INNAN jag såg klippet och jag ändrar mig och säger att alla är min favorit. Den som skriver dessa borde få en Oscar.

Redigerat av MasterRolf
2011-09-02 01:27:01

Egits avatar Egit
P23 Utloggad
Kevin är fan en legend.

derp

Illusionists avatar Illusionist
Utloggad
Han heter Jerry Lambert. Skådespelare. Inte lika coolt att se honom predika om hur gaming är en livsstil när man vet att han övat in talet från ett manus som någon annan garanterat skrivit.

Kevin Butler är reklam. Säkert släkt med Boxer-Robert.

Signatur

Davves avatar Davve
P26 Utloggad

Illusionist:

Han heter Jerry Lambert. Skådespelare. Inte lika coolt att se honom predika om hur gaming är en livsstil när man vet att han övat in talet från ett manus som någon annan garanterat skrivit.

Old Spice-snubben är inte mindre cool för att han inte skriver sitt eget manus direkt. Detsamma gäller Kevin. \:P

Seppäläs avatar Seppälä
Moderator P25 Utloggad
Men Old Spice snubben är ju inte cool :3

Alla snubbar, alla snubbar vill ju vara katt

P27 Inloggad

Illusionist:

Fast han är så jävla mer övertygande än alla andra som låtsas gilla spel, så det gör inget. \:\)

Illusionists avatar Illusionist
Utloggad

Davvepavve:

Old Spice-snubben är inte mindre cool för att han inte skriver sitt eget manus direkt. Detsamma gäller Kevin. \:P

Seppälä:

Men Old Spice snubben är ju inte cool :3

I rest my case.

MasterRolf:

Fast han är så jävla mer övertygande än alla andra som låtsas gilla spel, så det gör inget. \:\)

Det är det som skiljer en skådespelare från någon som låtsas. Jag uppskattar folk som inte låtsas någonting. Folk som faktiskt brinner för något, spel i detta fall. Ta Cliffy B som exempel. Han är the real deal.

Signatur

P27 Inloggad
Kan ju inte jämföra NÅGON med Cliff.

Davves avatar Davve
P26 Utloggad
Å andra sidan är det mesta som talespersoner som Cliff Bleszinski, Reggie Fils-Aime, Steve Jobs m.fl. säger till media, också en sorts skådespeleri. Uttänkt i förväg och väl inövat.

Allt är reklam.

Zetanons avatar Zetanon
P27 Utloggad
*Blev skitförvånad när "Kevin Butler" dök upp i Greek*

\:roll\:

Magnicifent!

Okamis avatar Okami
Utloggad

Davvepavve:

Å andra sidan är det mesta som talespersoner som Cliff Bleszinski, Reggie Fils-Aime, Steve Jobs m.fl. säger till media, också en sorts skådespeleri. Uttänkt i förväg och väl inövat.

Allt är reklam.

Steve Jobs tror jag ändå menar vad han säger. Han verkar verkligen älska apple.
Reggie... vet inte riktigt. Ibland undrar jag. Han har en förmåga att presentera produkter som... helt enkelt inte är intressanta som, ja, något revolutionerande fantastiskt.

「狼」

Davves avatar Davve
P26 Utloggad

Okami:

Steve Jobs tror jag ändå menar vad han säger. Han verkar verkligen älska apple.
Reggie... vet inte riktigt. Ibland undrar jag. Han har en förmåga att presentera produkter som... helt enkelt inte är intressanta som, ja, något revolutionerande fantastiskt.

Visst menar de till en viss grad vad de säger, annars hade de aldrig tackat ja till tjänsten de erbjudits/skapat sig. Men till exempel Jobs "antal-Amazing!/Great!/Fantastic!-per-mening"-kvot är nog inte riktigt lika hög i vanliga verkligheten som när han syns i media... \:P

Tråden är till för att hylla utstrålningen och framförandet av karaktären Kevin Butler, allt det där andra som ligger bakom är i detta avseendet ointressant. \:\)

Okamis avatar Okami
Utloggad

「狼」

Redigerat av Okami
2011-10-29 20:25:14

Forum > Sony > Kärlekstråden tillägnad Kevin Butler <3