Forum > Nintendo > Splatoon

Haplos avatar Haplo
Utloggad
Var kul! Ska köpa spelet.

Okami:

Taggar också super mario sunshine 2 som utspelar sig efter splatoon där man måste städa upp en ö efter alla matcher.

Undra om de kommer tro att det är mario som kladdat den här gången också.

Lutgerions avatar Lutgerion
Moderator P23 Utloggad
Det var över förväntan! Borde ta och läsa på vad det fulla spelet innehåller, för nu blev jag mer nyfiken.

https://dl.dropboxusercontent.com/u/2622081/bilder/20150509_133022_HDR.jpg

if jag(kan.koda) {fungera == nu}

Redigerat av Lutgerion
2015-05-09 14:13:11

Sebastians avatar Sebastian
P27 Utloggad
http://i.imgur.com/csN3phQ.png

Era jävla nördz

Lutgerion:

Eeeeeeemiiiiil?!

Portable gaming was intended for use while on the toilet. Fact.

Okamis avatar Okami
Utloggad

Haplo:

Var kul! Ska köpa spelet.

Okami:

Taggar också super mario sunshine 2 som utspelar sig efter splatoon där man måste städa upp en ö efter alla matcher.

Undra om de kommer tro att det är mario som kladdat den här gången också.

klart, kommer vara en av bläcktjejerna som hade mariomössa eller något och alla bara omg mario vad gör du.

「狼」

Moderator P23 Utloggad

Sebastian:

http://i.imgur.com/csN3phQ.png

Era jävla nördz

Lutgerion:

Eeeeeeemiiiiil?!

Hahaha. Förgrömmade onge!

P27 Utloggad
Går det att spela 2p coop local på demon? Är den bara mot bottar eller får man gå online?

Moderator P23 Utloggad
Single, slumpade lagmedlemmar och motståndare. 4 vs 4.

P27 Utloggad
Så man slumpas alltså mot andra spelare online, inga bottar?

Fubukis avatar Fubuki
Utloggad
spelet var kul dom första minuterna, men sen vart det repetivt och tråkigt. jag tror inte 50% av spelets DLC kommer hjälpa spelet då man får göra samma sak i dom olika spel sätten. 
Sen att spelet är online only suger mer. dom borde gjort så man kunde spela i Lan som MK double Dash. När servrarna dör så kommer man inte gå tillbaka till det..

Lär avboka splatoon. :/

Tits are life, ass is hometown.

Okamis avatar Okami
Utloggad

Fubuki:

spelet var kul dom första minuterna, men sen vart det repetivt och tråkigt. jag tror inte 50% av spelets DLC kommer hjälpa spelet då man får göra samma sak i dom olika spel sätten. 
Sen att spelet är online only suger mer. dom borde gjort så man kunde spela i Lan som MK double Dash. När servrarna dör så kommer man inte gå tillbaka till det..

Lär avboka splatoon. :/

kan ju vart repetitivt pga att det var ett demo med bara 2 banor och massa saknade funktioner.

「狼」

Blarghs avatar Blargh
P23 Utloggad
Evolve

Soon™

Rock Candys avatar Rock Candy
P25 Utloggad
HIIHIH andra laget fick bara 4.7%

Rumpan e bar

Okamis avatar Okami
Utloggad
hamnade bara med dåliga när jag körde och förlorade de flesta gångerna fast jag var bäst i laget = det var de andra som sög.

「狼」

Davves avatar Davve
P26 Utloggad
Fick ni andra också upp en hel del felmeddelanden under matchmakingen? Typ att servern är full, "unable to connect to partner's device" vad det nu ska betyda och klassikern "an error has occured". Som test av servrarna är det kanske att vänta, men hoppas att de får rätt på det till release.

Gillar spelet skarpt annars! Spelade första och tredje passet, och redan däremellan gick det att se skillnader i hur folk spelade. Först var rollern helt op för ingen hade lärt sig att sikta ordentligt än, mot slutet drog man sig för att gå för nära fienderna med den. Ska bli intressant att se om folk kommer använda styrkorskommandona (bara "To me!" och "Nice!" än så länge) och samarbeta bättre sen.

Redigerat av Davve
2015-05-09 22:24:04

P27 Utloggad

Okami:

hamnade bara med dåliga när jag körde och förlorade de flesta gångerna fast jag var bäst i laget = det var de andra som sög.

Sånt är härligt när man paras ihop med folk online. Spelade 2vs2 For Glory i Smash en gång, min team mate gick mest runt och randomly dog/slogs ut (ej med flit utan han var bara sämst) medan jag ensam spöade de andra två samtidigt på egen hand. I slutändan hade jag typ 4 KOs och dog själv inget, men laget förlorade för att min medspelare hade typ 0 KOs men 7 falls. Najs.

On topic så orkade jag inte prova spelet.

Redigerat av Sebastian
2015-05-09 22:42:31

Moderator P23 Utloggad

Davve:

Ska bli intressant att se om folk kommer använda styrkorskommandona (bara "To me!" och "Nice!" än så länge) och samarbeta bättre sen.

Visste inte att de fanns...!

Moderator P23 Utloggad
Så ful gitarr, men den där bläckfiskaktiga sången... \;D

Redigerat av Lutgerion
2015-05-11 09:06:17

StarEriks avatar StarErik
P27 Utloggad
Sjukt dålig och edgy. Vad har du gjort Toru Minegishi?

I'm not afraid of the piranha women.

Haplos avatar Haplo
Utloggad
Menymusiken var bäst. Typ den här:

Moderator P23 Utloggad
Ja, den var sjukt mysig.

Forum > Nintendo > Splatoon