Forum > Nintendo > The Legend of Zelda: Skyward Sword

Okamis avatar Okami
Utloggad

Zetanon:

Okami:

Ifall de inte skriver det på produktsidan så lurar det ju folk att tro att de kommer få CD-versionen.

De skriver ju det på produktsidan.

Webhallen:

Special Edition gäller enbart första leveransen av spelet, därefter kommer standardversionen utan CD att gälla.

Det var inte det jag menade. Jag menade att ifall det är dålig tillgång på spel+cd-versionen så måste de skriva när/om den blir fullbokad, så att folk vet att det som gäller då bara är standardversionen.

「狼」

Zetanons avatar Zetanon
P28 Utloggad
Fast det är ju fler som köper om "chansen finns". Och de lurar ju absolut inte någon eftersom de skriver det rakt ut.

Magnicifent!

Okamis avatar Okami
Utloggad
Jag tror nog ändå att de kommer skriva ifall den blir fullbokad. Åtminstone jag skulle bli snopen ifall jag bokade specialutgåvan, men det visade sig att den var fullbokad, och jag bara fick standardutgåvan.

Jag mejlade tillbaka till Kai för övrigt. Han visste inte ens vilken leverantör Webhallen har för Skyward Sword, och han var inte beredd att dela med sig av något rekommenderat pris (jag hade i och för sig inte trott att han skulle heller).

「狼」

Redigerat av Okami
2011-09-03 19:54:50

Okamis avatar Okami
Utloggad
Fick svar från Webhallen:

Ingenting är spikat såhär långt ifrån release, men detta är ett ungefärligt pris på vad vi tror det kommer bli, men vi brukar alltid gå lite över för säkerhetsskull.

Vi ser hellre att vi sänker priset än att vi höjer det.

Låter som att de inte alls fått ett pris från leverantören. Även om de påstod det.

「狼」

Sandis avatar Sandi
F24 Utloggad
Har bokat limited edition. Längtar!

http://backloggery.com/sandi

KBs avatar KB
P24 Utloggad

b

Redigerat av KBajs
2011-09-06 11:30:04

Woopas avatar Woopa
P25 Utloggad

Okami:

Fick svar från Webhallen:

Jag frågade också om pris och om deras leverantör. Verkar som att leverantören är en känslig nerv. Haha.

Vi lämnar inte ut information om vilken leverantör det är som vi beställer från.

Till mig sa de inget om priset alls. :3

ripped forevr seplsitl

grans avatar gran
F10 Utloggad

KBajs:

http://www.amazon.co.uk/gp/product/B005KJLAOQ/ref=s9_simh_gw_p63_d4_g63_i2?pf_rd_m=A3P5ROKL5A1OLE&pf_rd_s=center-2&pf_rd_r=1HF8E2P7ECBBCZPVPG81&pf_rd_t=101&pf_rd_p=467128533&pf_rd_i=468294
Om man orkar vänta 4-5 dagar.

"Lite" billigare. Dororo tvingar mig dock att ha kvar bokningen hos Webhallen av okänd anledning.

cjuub

Hesthests avatar Hesthest
26 Utloggad

Din mamma

Lutgerions avatar Lutgerion
Moderator P23 Utloggad
Hade också gjort det om man inte behövde vänta mer. :e

if jag(kan.koda) {fungera == nu}

26 Utloggad
Så jävla bråttom är det inte. Har ändå inte så mycket tid att gejma, så.

Din mamma

GMHÖTs avatar GMHÖT
24 Utloggad
Tja! Jag beställde just Limited Edition av spelet härifrån.

Priset är ju hälften av vad de svenska sidorna kränger. \:P

Ah, ser nu att KB redan tipsat er om denna magnifika deal. Funderar lite på hur det kan vara så jävla billigt ens. Med frakt inkluderad kommer jag ändå hundralappen under vad priset för standardutgåvan kommer landa på i Sverige... och nu får jag en ny KONTROLL och CD på köpet. Epic hax??

Godmorgon herrn, önskas te?

Redigerat av Trubbeldamp
2011-09-07 03:02:39

26 Utloggad

Trubbeldamp:

Tja! Jag beställde just Limited Edition av spelet härifrån.

Priset är ju hälften av vad de svenska sidorna kränger. \:P

Ah, ser nu att KB redan tipsat er om denna magnifika deal. Funderar lite på hur det kan vara så jävla billigt ens. Med frakt inkluderad kommer jag ändå hundralappen under vad priset för standardutgåvan kommer landa på i Sverige... och nu får jag en ny KONTROLL och CD på köpet. Epic hax??

Ännu billigare än Amazon faktiskt (fast inte så stor skillnad iofs).

Din mamma

KBs avatar KB
P24 Utloggad
Skulle nog avråda Zavvi, verkar finnas folk som har väntat i veckor på sina spel, och de sägs ha jättedålig kundsupport. Iallafall när Amazon har det för bara 0.14£ mer.

b

Seppäläs avatar Seppälä
Moderator P25 Inloggad
Det kan ta tid från Zavvi men jag har aldrig haft problem när jag köpt därifrån.

Alla snubbar, alla snubbar vill ju vara katt

Yoshis avatar Yoshi
P Utloggad
Jag har förbokat stora bunde paketet på två olika ställen. Vill ha. x-D
Ser starkt fram emot Zelda: Skyward Sword. ^^

Pontuss avatar Pontus
Utloggad

Yoshis avatar Yoshi
P Utloggad
Gnälliga aftonbladet. Läste deras senaste artikel om spelet efter att de hade provat det på något event. De fatar inte sig på grafik. Detta är ju cell-shading från Wind Waker som möter designen från Twilight Princess. Det känns som om man spelar den gamla mangan till A Link to the Past. \;P

Ostbullens avatar Ostbullen
P24 Utloggad
Bah, beställde möget idag \:\( Tänkte vänta ett tag för att se hur det var etc så att jag inte blir så besviken som jag blev med tp... Aja, 390:- är inte så farligt för ett wiispel.

/)^3^(\

Subjects avatar Subject
P23 Utloggad
Ser ju riktigt äg ut.

Yoshi:

Det känns som om man spelar den gamla mangan till A Link to the Past.

\<3

Zawa... Zawa...

Forum > Nintendo > The Legend of Zelda: Skyward Sword