Forum > Multi > Deus Ex: Human Revolution

Woopas avatar Woopa
P25 Utloggad
http://dl.dropbox.com/u/6029178/games/deus_ex_human_revolution/DX3_Logo_large.jpg

Mer fakta om spelet läggs in snart...

Info

Släppdatum: 2011-08-26

Plattformar: PC, XB360 och PS3

Åldersgräns: PEGI 18+

Filmer

Bilder

Betyg

Ign: 9.0/10

Gametrailers: 8,7/10

Pc Gamer: 94/100

Destructoid: 9,5/10

Eurogamer: 9/10

1up: A/A+

Edge: 9/10

ripped forevr seplsitl

Redigerat av Woopa
2011-08-22 20:01:26

Darkis avatar Darki
Utloggad
ofta så bra betyg kanske köper det senare då

http://erefe.st/darki/

Woopas avatar Woopa
P25 Utloggad

Darki:

Ofta så bra betyg.

Ja jag är lite förvånad faktiskt. xD

ripped forevr seplsitl

Blazes avatar Blaze
Utloggad
Vill verkligen ha det här spelet... Men min ekonomi tillåter mig inte :c

VAR STARK SOM EN VIKING!! - Atian

E*Palazzos avatar E*Palazzo
Administratör F34 Inloggad
Jag är så hypad på det här spelet att jag nästan kissar på mig. Bokade Collector's Edition i våras och det är skickat idag!!

Som jag brukar säga till Seppälä - jag köper det här spelet enbart för Adam Jensens utseende, sen får de höga betygen komma med på köpet. Jag vet redan att jag kommer älska spelet. Vetat länge.

Blir till att stänga in sig i helgen och bara njuta.

So says Mr. Stewart.

Amakirs avatar Amakir
P22 Utloggad
KOmmer knappast vara bätre än originalet.

Seppäläs avatar Seppälä
Moderator P25 Utloggad
Mitt är också skickat!
Men jag hinner inte klart med Xenoblade till imorgon \:\(

Alla snubbar, alla snubbar vill ju vara katt

Woopas avatar Woopa
P25 Utloggad
Kommer säkert ta flera veckor innan jag får mitt ex. \:\(
Valde det som premie när jag förlängde min Level-prenumeration.

ripped forevr seplsitl

Seppälä:

Mitt är också skickat!
Men jag hinner inte klart med Xenoblade till imorgon \:\(

Vänta till fredag då? \:roll\:
26:e helt enkelt. Releasen. Jag "måste" vänta på Erik, så om jag får mitt imorgon och han inte, så blir det ändå fredag för min del. Tror jag i alla fall.

Egentligen är jag ingen first-person-människa, utan huvudsakligen third-person. Ska bli spännande att se hur de har mixat det hela här.

Intressant:
http://www.sarifindustries.com/en

So says Mr. Stewart.

Redigerat av E*Palazzo
2011-08-24 13:00:20

Andys avatar Andy
P24 Utloggad
Börjar bli riktigt sugen, då jag sett att utvecklarna inkluderat en hel del tredjeperson, i synnerhet under stealth-delar i spelet.

Hade det här spelet haft tredjepersonsperspektiv som val, eller helt enkelt varit ett renodlat TPS hade det inte varit någon tvekan om saken, men nu får vi se hur jag känner på fredag, och om jag kör inom butik eller ej \:D

If God gives you lemons ... you find a new god

Andy:

Börjar bli riktigt sugen, då jag sett att utvecklarna inkluderat en hel del tredjeperson, i synnerhet under stealth-delar i spelet.

Hade det här spelet haft tredjepersonsperspektiv som val, eller helt enkelt varit ett renodlat TPS hade det inte varit någon tvekan om saken, men nu får vi se hur jag känner på fredag, och om jag kör inom butik eller ej \:D

Så du fungerar likadant alltså? \:P

TPS är kärlek, men FPS kan fungera. Så ja... Det är en av bitarna som kommer bli mest intressant. Om man kommer sitta spelet igenom och önska renodlat third-person eller om man nöjer sig med det "lilla" som finns.

So says Mr. Stewart.

Ardoccs avatar Ardocc
P34 Utloggad
Klart du inte "måste" vänta på mig, det är nog mest enligt dig själv i så fall, hehe.

Jag har ju Witcher 2 liksom X_x

Lutgerions avatar Lutgerion
Moderator P23 Utloggad
Kan man köra igenom spelet med bara eller väldigt mycket tredjepersonsperspektiv? I så fall blir spelet bra mycket mer intressant för mig. :]

if jag(kan.koda) {fungera == nu}

Lutgerion:

Kan man köra igenom spelet med bara eller väldigt mycket tredjepersonsperspektiv? I så fall blir spelet bra mycket mer intressant för mig. :]

Nej, det är huvudsakligen ett FPS \:P

RPG kan ju tilläggas.

Fast du kan ju alltid försöka melee-cover-stealtha dig igenom spelet.

So says Mr. Stewart.

Redigerat av E*Palazzo
2011-08-24 15:29:43

Lutgerions avatar Lutgerion
Moderator P23 Utloggad

E*Palazzo:

Lutgerion:

Nej, det är huvudsakligen ett FPS \:P

RPG kan ju tilläggas.

Fast du kan ju alltid försöka melee-cover-stealtha dig igenom spelet.

Hum. Nä, då får jag väl hoppa det här. Eller se på någon annan!

if jag(kan.koda) {fungera == nu}

Lutgerion:

Hum. Nä, då får jag väl hoppa det här. Eller se på någon annan!

Jag vet egentligen inte mycket om det, så lyssna inte helt på det jag säger \:roll\:

Kan ju vara så att det är enorma partier man smyger omkring och ser Jensen bakifrån. Men enbart tredjepersonsperspektiv går inte, nej.

So says Mr. Stewart.

Woopas avatar Woopa
P25 Utloggad
Lutte gillar inte FPS.
Lutte är rasist.

\:\(

ripped forevr seplsitl

Andys avatar Andy
P24 Utloggad

E*Palazzo:

Andy:

Så du fungerar likadant alltså? \:P

TPS är kärlek, men FPS kan fungera. Så ja... Det är en av bitarna som kommer bli mest intressant. Om man kommer sitta spelet igenom och önska renodlat third-person eller om man nöjer sig med det "lilla" som finns.

Helt klart! Finns inget bättre än strider så som exempelvis Bayonetta eller varför inte lite Zelda. När det sedan kommer till TPS så är det som bäst i Mass Effect, eller kanske till och med snabbare spel som Vanquish. \:D

If God gives you lemons ... you find a new god

Amakirs avatar Amakir
P22 Utloggad
Själv är jag riktigt skeptisk till cover-mekaniken och "takedowns", vad hände med att hålla in duckknappen när man står bakom skydd och slå ihjäl folk med attackknappen?

Woopas avatar Woopa
P25 Utloggad

Amakir:

Vad hände med att hålla in duckknappen när man står bakom skydd och slå ihjäl folk med attackknappen?

Det ser jävligt tråkigt ut... :lol:

ripped forevr seplsitl

Forum > Multi > Deus Ex: Human Revolution