Forum > Diverse > Allt om Mat!

Dimentios avatar Dimentio
16 Utloggad

Sebastian:

Han dwellar väl som transa i sitt föräldrahem och är aktiv på Loading, där de uppskattar hans fasoner mer.

keke har flyttat och jobbar som postgubbe

Lord Marios avatar Lord Mario
P25 Utloggad
På riktigt??

Dimentios avatar Dimentio
16 Utloggad
jao

Chims avatar Chim
P24 Utloggad
Blev brutalt sugen på torsk här om dagen.
Så jag köpte en fet bit torskrygg, gjorde en potatispure med västerbotten ost, och stekte lite bacon, sparris och skogschampinjoner till!
Just ja, vitvinssås till också.
Bästa jag ätit på länge.

http://i.imgur.com/edPCpfT.jpg

Bästaste signaturen.

Okamis avatar Okami
Utloggad

Chim:

Blev brutalt sugen på torsk här om dagen.
Så jag köpte en fet bit torskrygg, gjorde en potatispure med västerbotten ost, och stekte lite bacon, sparris och skogschampinjoner till!
Just ja, vitvinssås till också.
Bästa jag ätit på länge.

http://i.imgur.com/edPCpfT.jpg

Tusen år ssenare nu, men det där såg riktigt gott ut, och har för mig jag blev inspirerad att göra något liknande då som också blev väldigt gott.

Länge hade jag fördomen att torsk är jättetort och jättetrist för jag vuxit upp med överkokt, torr, tråkigm smaklös torsk, men sen lagade jag själv en gång och 0 torrt och massa smak så så kan det gå.

Gjorde en tårta, aldrig gjort någon innan annat än någon enkel rulltårtårta av något slag men var dags nu. Blev ganska nöjd för att vara första gången

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/t31.0-8/12593900_1028876627173650_3752414190439128971_o.jpg

「狼」

Dooplisss avatar Doopliss
P26 Inloggad
Vad är det i? ser nice ut. Mina tårtor är alltid "funktion över form". Aldrig gjort en som ser så välformad ut XD

Maybe Doopliss isn't kicking ass, but he's taking names.

Okamis avatar Okami
Utloggad

Doopliss:

Vad är det i? ser nice ut. Mina tårtor är alltid "funktion över form". Aldrig gjort en som ser så välformad ut XD

Är chokladbottnar (chokladbrowniebotten kallar receptet det) med hallon i, marängsmörkräm smaksatt med hallonpuré mellan bottnarna och runt och sen chokladglasyr på

「狼」

Dooplisss avatar Doopliss
P26 Inloggad
Gott.

Maybe Doopliss isn't kicking ass, but he's taking names.

Blarghs avatar Blargh
P23 Utloggad
ser riktigt farlig ut

Soon™

August Janses avatar August Janse
P23 Utloggad
Trodde serri att det var köpetårta. Nice!

A capitalist is coming to exploit you~~

StarEriks avatar StarErik
P27 Utloggad

Blargh:

ser riktigt farlig ut

ska du arrestera den

I'm not afraid of the piranha women.

erika_92s avatar erika_92
25 Utloggad

Okami:

Doopliss:

Är chokladbottnar (chokladbrowniebotten kallar receptet det) med hallon i, marängsmörkräm smaksatt med hallonpuré mellan bottnarna och runt och sen chokladglasyr på

Du börjar stort! *lyfter hatten*

Min första tårta var en chokladmarsipangwonam med grädde (googla gwonam cake om ni vill se bild)

yearofyolo.devote.se blaayoshi.tumblr.com

Blarghs avatar Blargh
P23 Utloggad

StarErik:

Blargh:

ser riktigt farlig ut

ska du arrestera den

va

Soon™

Lord Marios avatar Lord Mario
P25 Utloggad

Blargh:

StarErik:

Blargh:

ser riktigt farlig ut

ska du arrestera den

va

du är pllopis

StarEriks avatar StarErik
P27 Utloggad
t.o.m. kocken fattar

I'm not afraid of the piranha women.

KevAs avatar KevA
P22 Utloggad
cock haha

pussy monkey weed

Runkis avatar Runki
22 Utloggad
Har försökt äta mer vegetariskt på sistone. Framför allt är det tomatsoppa som lagas. Och oatlys produkter är verkligen suveräna!

Får försöka göra en vegetarisk chili con carne snart. Är det kryddat så behövs inget kött.

Nenenenenenen?

Blazes avatar Blaze
Utloggad

Runki:

Har försökt äta mer vegetariskt på sistone. Framför allt är det tomatsoppa som lagas. Och oatlys produkter är verkligen suveräna!

Får försöka göra en vegetarisk chili con carne snart. Är det kryddat så behövs inget kött.

Vegetarisk chili med kött, hmmm.

VAR STARK SOM EN VIKING!! - Atian

Okamis avatar Okami
Utloggad
chili sin carne

「狼」

Runkis avatar Runki
22 Utloggad

Blaze:

Runki:

Vegetarisk chili med kött, hmmm.

Haha, kom på det nu. Uh... "Chili con soja"!

Nenenenenenen?

Forum > Diverse > Allt om Mat!