Forum > Diverse > Allt om Mat!

Dimentios avatar Dimentio
16 Utloggad

Sebastian:

Han dwellar väl som transa i sitt föräldrahem och är aktiv på Loading, där de uppskattar hans fasoner mer.

keke har flyttat och jobbar som postgubbe

Lord Marios avatar Lord Mario
P25 Utloggad
På riktigt??

Dimentios avatar Dimentio
16 Utloggad
jao

Chims avatar Chim
P24 Utloggad
Blev brutalt sugen på torsk här om dagen.
Så jag köpte en fet bit torskrygg, gjorde en potatispure med västerbotten ost, och stekte lite bacon, sparris och skogschampinjoner till!
Just ja, vitvinssås till också.
Bästa jag ätit på länge.

http://i.imgur.com/edPCpfT.jpg

Bästaste signaturen.

Okamis avatar Okami
Utloggad

Chim:

Blev brutalt sugen på torsk här om dagen.
Så jag köpte en fet bit torskrygg, gjorde en potatispure med västerbotten ost, och stekte lite bacon, sparris och skogschampinjoner till!
Just ja, vitvinssås till också.
Bästa jag ätit på länge.

http://i.imgur.com/edPCpfT.jpg

Tusen år ssenare nu, men det där såg riktigt gott ut, och har för mig jag blev inspirerad att göra något liknande då som också blev väldigt gott.

Länge hade jag fördomen att torsk är jättetort och jättetrist för jag vuxit upp med överkokt, torr, tråkigm smaklös torsk, men sen lagade jag själv en gång och 0 torrt och massa smak så så kan det gå.

Gjorde en tårta, aldrig gjort någon innan annat än någon enkel rulltårtårta av något slag men var dags nu. Blev ganska nöjd för att vara första gången

https://scontent-arn2-1.xx.fbcdn.net/hphotos-xat1/t31.0-8/12593900_1028876627173650_3752414190439128971_o.jpg

「狼」

Dooplisss avatar Doopliss
P26 Inloggad
Vad är det i? ser nice ut. Mina tårtor är alltid "funktion över form". Aldrig gjort en som ser så välformad ut XD

Maybe Doopliss isn't kicking ass, but he's taking names.

Okamis avatar Okami
Utloggad

Doopliss:

Vad är det i? ser nice ut. Mina tårtor är alltid "funktion över form". Aldrig gjort en som ser så välformad ut XD