Forum > Datorspel > World of Warcraft

Aveils avatar Aveil
P21 Utloggad

Pontus:

Det är inte svårt att trycka på slam när bloodsurge proccar. Det är inte svårt att trycka på raging blow när man får en enrage effect. Det är inte svårt att trycka på colossus smash när den är tillgänglig eller att spara den till en fas där bossen tar extra mycket skada. Det är inte svårt att trycka på Bloodthirst när den är redo. Det är inte svårt att använda Recklessness och DW i början av en bossfight såvida det inte finns en fas där bossen tar extra skada som man ska spara dem till.

Eller. Tjaeh. Det är väl snarare så att det inte är någonting alls i spelet som faktiskt är svårt. s:

Meh, sluta nu va. >: Fast DKs och Mages är lättare. Allt är lätt i Cata.

Andromedas avatar Andromeda
26 Utloggad
Min alt är bästa fury warriorn eu. gör ju typ 5k mer dps på baleroc än vad patrik någonsin gjorde med sitt jävla fulla t12.

Nashis avatar Nashi
P26 Utloggad
Pontus som är n00b.

Pontuss avatar Pontus
Utloggad
Jag vet inte... vet precis hur man spelar fury, tror jag i alla fall, men jag gör ingen dps alls typ :< har ju i och för sig värdelöst gear. Men ändå.

Jag kommer gå runt som Deathwing själv i patch 4.3, jelly?
http://us.media2.battle.net/cms/gallery/C4PQPPPNPU0A1315407825299.jpg
(ok det kommer jag förmodligen inte alls)

madder sky

Redigerat av Pontus
2011-09-09 03:27:40

Nashis avatar Nashi
P26 Utloggad
Locks kommer väl få något mega super haxxor set som vanligt.

Aveils avatar Aveil
P21 Utloggad
Meh, hjälmen kommer säkert att se galet ful ut på Belf female. \:\( Om jag nu lyckas få resten av setet så kommer min karaktär att vara sexigast på servern...

Nashis avatar Nashi
P26 Utloggad
Spelar man Belf male får man fan skylla sig själv ifall det ser förjävligt ut.

Aveils avatar Aveil
P21 Utloggad

Nashi:

Spelar man Belf male får man fan skylla sig själv ifall det ser förjävligt ut.

Men det gör jag ej. :3

Nashis avatar Nashi
P26 Utloggad
ROFL

http://media.mmo-champion.com/images/news/2011/september/t13_warlock.jpg

Ser förjävligt ut. Tacka vet jag för lock t1, t2, t3 och t5.

Aveil: Läste fel ; P Lika illa att lira BE female dock ; <

Redigerat av Nashi
2011-09-09 18:31:10

Pontuss avatar Pontus
Utloggad
Första fula warlocksettet någonsin?

madder sky

Nashis avatar Nashi
P26 Utloggad
Nej?

Blarghs avatar Blargh
P23 Utloggad
Tyckte det var riktigt helt ok. Baserat på Old Gods 2.0 och det är coolt.

Soon™

Pontuss avatar Pontus
Utloggad
Räknade ut att jag har spenderat ungefär 3700~ kronor på wow sedan 08/12/07!

...tack ska du ha, Linnéa :@

madder sky

Nashis avatar Nashi
P26 Utloggad
Jag har spenderat bra mycket mer än det där. :PPPPPP

5600kr för endast speltid.

Sen så har jag bytt ras två gånger. Faction change tre gånger och miggat tre gånger. Orkar inte räkna vad faction change och allt sådant kostar.

Redigerat av Nashi
2011-09-10 02:03:15

Nashi:

Sen så har jag bytt ras två gånger. Faction change tre gånger och miggat tre gånger. Orkar inte räkna vad faction change och allt sådant kostar.

Löjligt lite pengar om du tänker efter på hur jävla mycket underhållning och sysselsättning det gett dig.. Billig hobby imo...

That was a close one. you were almost a Jill sandwich!

Nashis avatar Nashi
P26 Utloggad

ZombieHorror666:

Nashi:

Löjligt lite pengar om du tänker efter på hur jävla mycket underhållning och sysselsättning det gett dig.. Billig hobby imo...

Oh ja. Har inget minne av att jag någonsin har klagat på att WoW är dyrt. Speciellt inte med de dagarna jag har lagt ner på det spelet.

Pontuss avatar Pontus
Utloggad
Jag och christer körde Isle of Conquest på Pomperipossa och Fågelholk precis! Allt gick jättebra fram tills att horde fick en siege engine från workshop... de åkte nämligen till var graveyard i vår bas och oneshottade hela laget med den varje gång vi ressade. Helt sjukt. DKn som satt i kanonen fick sisådär 100 killing blows.

http://img1.uploadscreenshot.com/images/orig/9/25212130990-orig.jpg

madder sky

goppes avatar goppe
P17 Utloggad
nice pontus 11-14

Ett stall utan hästar är som Spelstil utan autism.

Kurts avatar Kurt
P22 Utloggad
lol 88kb

0

goppes avatar goppe
P17 Utloggad
630 euro på endast speltid.

Sen har jag även köpt wow, tbc och wotlk till 2st konton(det andra spendera jag inte så värst mycket pengar på men fick 1600kr när jag sålde det).
La väl ner runt 7-8tusen på wow, fast jag spendera inte mycket pengar på annat i högstadiet/gymnasiet så jag satt på 10k på banken efter studenten för allt jag la pengar på var wow/läsk/mat.

Börja spela i oktober 2005 och sluta oktober 2010 så om man tänker på hur mycket man spendera så var det väldigt bra ur ett ekonomiskt perspektiv.

Ett stall utan hästar är som Spelstil utan autism.

Redigerat av goppe
2011-09-10 19:12:18

Forum > Datorspel > World of Warcraft